2011 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

Olesia

Sveiki, įdedu kelias foto iš  mano geriausios draugės mini fotosesijos, kurią padarėm praeitą savaitę. 





9 komentarai:

  1. Jelena, labai gražios nuotraukos.
    Man labai patiko 5-oji :) Kokios žydros akys...
    Ir dar labai norėčiau nuleidus kojas nuo tilto pasiklausyti traukinių dunksėjimo...

    Tania

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai aciu Tania uz grazius zodzius. Pritariu si mergina turi nuostabias akis ir zvilgsnis tiesiog kerintis :)Beje tas vaziuojantis traukinukas mus labai isgasdino, nes tiesiai po mumis taip suuze, kad man vos sirdis neissoko :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Foto labai grazios..As net neturiu ka ir papildyt:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jelena aciu uz foto sesija :) Nesitikejau kad gali patikti daugumai mano akys :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labaigrazu,o ypac tos nuotraukos su smilgomis.. Super darbai!

    Rita

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aciu Lena uz foto sesija :) (dabar daryk taip,stovek anaip :DDDD), buvo smagu. Net keista kad zmonems patinka mano akys, man tai jos niekuom neypatingos :), bet aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. žimona kad tavo akys labai gražios, mes dar tai ne kartą įrodysim, palauk aš tave dar ne taip nukankinsiu su pozavimu :DDD

      Panaikinti
    2. Aš tikiu,kad nukankinsi :). Jau artėja ta diena :D ir kurios labai laukiu :). Bučkis

      Panaikinti