2015 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

Duonos krepšeliai su daržovėmis ir kiaušiniu




Šiandien siūlau pasigaminti duonos krepšelius su daržovėmis ir kiaušiniu, įdaras gali būti koks tik jūs norite ir ką mėgstate! Receptą užmačiau pas Viktoriją Instagrame :) Juos patogu valgyti, todėl puikiai tiks pasiimti ir su savimi į darbą ar išvyką :)

5 vnt. pasigaminti man reikėjo:

5 riekių forminės duonos, aš nauduojau Urtės su sėklomis
3 vyšninių pomidoriukų
saujos špinatų
šiek tiek himalajų rožinės druskos
3 kiaušinių
smulkiai tarkuoto sūrio, aš nauduojau Džiūgą



Iš forminės duonos puodelio pagalba išpjauname apskiritimus. Keksiukų formą aptepame šiek tiek aliejumi. Šiuos apskritimus iškočiojame ir išdeliojame keksiukų formelėse. Į vidų dedame savo mėgstamo įdaro produktus, tai gali būti daržovės, špinatai, kumpis, ko tik turite tuo metu šaldytuve. Kiaušinius išplakiau su šiek tiek druskos ir sumaišiau su sūriu. Galima dėti sūrį ant įdaro ir tada mušti kaušinį ant viršaus, bet man išplakant  sunauduojasi mažiau kiaušinių :) Išplaktus kiaušinius piliau ant krepšelių. Kepiau maždaug 170 laipsnių temperatūroje 25-30 min. Bet geriau patikrinti, kad kiaušinis būtų iškepęs ir tada traukti, nes tiksliai laiką man sunku pasakyti, mano senoka dujinė, dažniausiai stebiu, kol iškepa. Valgiau su salotomis. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą