2015 m. lapkričio 17 d., antradienis

Traškieji falafeliai (avinžirnių kotletai)


Apie falafelius esu girdėjusi ir mačiusi jų nuotraukas internete jau senokai, jie mane taip viliojo savo išvaizda, neabejojau, jog jie yra ir labai skanūs ir nesuklydau! Man kažkodėl atrodė, kad jie sunkiai pagaminami, todėl vis atideliojau, ir šiandien atėjo pagaliau ta diena, kai aš juos pasigaminau. Prisipažinsiu nesu jų ragavus kažkur, todėl kokio jie turi būti skonio aš nežinau, bet tai kas gavosi, man labai patiko, tikrai kartosiu ne kartą! Čia pasidalinsiu receptu, kuriuo aš vadovavausi, bet tikslių proporcijų aš nesilaikiau, o dariau savo nuožiūra, kaip beje visada  dažniausiai ir  darau. Prieskonių kiekius siūlau koreguoti pagal save, savo skonį, nes esame skirtingi ir vieni labiau mėgsta aštresnius, kiti gal nelabai mėgsta kuminą, todėl dėkite mažiau priesonių, o jau kai bus masė sumalta, tiesiog paragaukite ir jei reikės dadėkite likusius prieskonius, taip pat vėliau prieskonius galima keisti savo mėgstamais ir tada gausis kitokio skonio falafeliai :)
AVINŽIRNIUS REIKĖS MIRKYTI PER NAKTĮ, TODĖL NEPAMIRŠKITE TAI PADARYTI IŠ VAKARO :)

12 falafelių reikės:

1 puodelio sausų avinžirnių
1/2 svogūno
4 skiltelių česnako
1/2 puodelio pjaustytų petražolių
pundelio pjaustytų krapų
1/2 šaukštelio juodųjų pipirų
1 šaukštelio maltų kumynų
1/2  šaukštelio maltos kalendros
1/8 šaukštelio kajano pipirų
1 šaukštelio kepimo miltelių
1 šaukšto miltų
1/2  citrinos sulčių
aliejaus kepimui

Kaip ir rašiau avinžirnius užmerkiame vandenyje per naktį. Ryte gerai perplauname, dedame į kombainą su S formos peiliu, dedame visus kitus ingridientus ir sumalame. Nedideliame inde įkaitiname aliejų (falafeliai turės virti jame). Šlapiomis rankomis formuojame mažus rutuliukus ir kepame iki gražios rudos spalvos, dedame ant lekštės su popieriniu rankšluoščiu,kad susigertų nereikalingi riebalai.Pašlakstome citrinos sultimis. Valgome šiltus. Prie falafelių gaminau padažą iš graikiško jogurto, laimo sulčiu, skiltelės česnako, pipirų ir druskos. Valgiau su šviežiomis salotomis. Tikrai rekomenduoju išbandyti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą