2017 m. sausio 10 d., antradienis

Nepamirškime rūpintis savimi


Šiandien noriu pakalbėti ne apie tik maistą, bet ir apie sveikatą. Prisipažinkime, kada pradedame ja rūpintis? Dažniausiai, kai jau susergame....ir aš ne išimtis. Praėjusieji metai buvo pakankamai sunkūs man, kaip mamai, nes mažasis labai dažnai sirgo, teko ne kartą gulėti ligoninėje, todėl visi stresai ir pervargimas neigiamai atsiliepė mano sveikatai. Besurūpindama vaikais, pamiršau save...todėl nenuotabu, kad susirgau pati. Kai susirgau antrą kartą pakankamai stipriai per rudenį-žiemą, pasakiau sau STOP, reikia kažką daryti. Nelaukite, kol susirgsite, imkitės prevencijos anksčiau, nekartokite mano klaidų!
Mano labai vėlyvas rytas prasidėjo taip❤❤❤ Skanūs pusryčiai ir vitaminai- dabar neatsiejami mano ryto ritualai. The Organic Pharmacy maisto papildas Superantioxidant. Jame esantys antioksidantai - cinkas, vitaminai E ir C,  bei selenas padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinės pažaidos.Ginkmedžiai palaiko normalią periferinės kraujotakos funkciją ir atmintį, o taip pat normalią galvos smegenų ir galūnių kraujotaką.Cinkas padeda palaikyti normalią imuninės sistemos veiklą. Cinkas padeda palaikyti normalią odos, plaukų ir nagų būklę.Vitaminas A padeda palaikyti normalią imuninės sistemos veiklą, regėjimą ir odos būklę. Apie visus ingredientus skaitykite www.biovaistine.lt  puslapyje.
👍Šiemet vienas iš 2017 m. tikslų buvo pažadas sau - rūpintis ne tik šeimos nariais, bet ir nepamiršti rūpintis SAVIMI! ☺
@biovaistine.lt dovanoja visiems mano sekėjams ir draugams 20% nuolaidą bet kuriam produktui iš www.biovaistine.lt, tereikia įvesti koduką Jelena20, kuris galioja iki 2017-02-28👌


o čia Oliverio video, kaip pasigaminti nuostabius Benedikto kiaušinius 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą